מפוחי עלים ופתרונות נוספים לניקיון הגינה

סיימתם לטפל בגינה, גזמתם, כיסחתם, סידרתם וארגנתם הכל והמראה מדהים, אבל יש רק משהו קטן שצריך לפנות לפני שניתן יהיה לחזות ביופי הזה, הכוונה כמובן לעלים ולשאריות העבודה המפוזרות בכל עבר וזה, תקנו אותנו אם לא, הישורת האחרונה הכי פחות אהודה על אנשי המקצוע בתחום ועל כל מי שמטפל בגינתו בעצמו. אז כמו כל משימה פחות אהובה, מהם הפתרונות הזמינים והזריזים ביותר לסיום משימת איסוף העלים וניקיון הגינה לאחר העבודה.

גריפה של העלים

נכון, זאת השיטה הכי עתיקה ולא הכי מהירה ויעילה ולא מעורבים בה כלי גינון מתוחכמים למדי, אבל יש עדיין מי שמאמין ודוגל בה ולו רק משום שהיא יותר ידידותית לסביבה ושקטה. אז מתי בכל זאת השיטה הזאת עדיפה על כל שיטה אחרת? בדרך כלל בגינות קטנות במיוחד, בהן מלאכת איסוף הלכלוך יחסית קצרה בכל מקרה ואינה דורשת מאמץ רב. ובכל זאת, מומלץ לרכוש מגרפה חזקה ויציבה על מנת להבטיח עבודה רציפה וזריזה ככל הניתן.

 

מחפשים מפוחי עלים ופתרונות לניקוי הגינה? צרו קשר בדף הצור קשר באתר או התקשרו: 04-6332667

 

מפוחי עלים – פתרון יעיל ונוח

מפוחי עלים, הם מן הסתם ברירת המחדל של כל איש מקצוע בתחום אחזקת הגינות ולכן הם עדיין קיימים ופעילים מתמיד. מפוחי העלים עובדים על סילון אוויר חזק אשר מעיף את העלים ועל ידי כך ניתן לרכז את הלכלוך והעלים למקום אחד, אשר ממנו יהיה יותר קל לפנותם מהגינה. מפוחי עלים מגיעים בגדלים והספקים שונים ומתאימים הן לשימוש מקצועי והן לשימוש ביתי.
לפני כחמש שנים עודכן חוק הרעש, באופן המגביל כמעט לחלוטין את השימוש באותם מפוחי עלים באזורי מגורים ועל כן מומלץ לבחור מפוח שקט יחסית, בהתאם לתקנות ועדיין ליהנות מעבודה מקצועית ויעילה.

שואבי עלים

אפשרות נוספת, יעילה כמו הפעלה של מפוחי היא עבודה עם שואבי עלים, הפותרים כמעט לחלוטין את בעיית פינוי הלכלוך והעלים. שואבי עלים נראים כמו שואב ביתי רגיל, רק יותר מאסיביים ולמעשה מבצעים את עבודת הניקיון בחצי מהזמן, משום שכל הלכלוך נשאב לתוך מיכל או שקית איסוף וכל שנותר הוא לרוקן אותם בעוד הגינה נותרת נקייה ומצוחצחת, בחצי מהזמן. שואבי עלים יכולים להיות משולבים עם אפשרות של ריסוק העלים, שלא כמו מפוחי עלים, המעיפים את העלים בשלמותם וקיימים גם בדגמים חשמליים ואף נטענים.

מפוחי עלים משולבים עם שאיבה

מפוחי עלים משולבים יכולים להיות מענה קל משקל אשר לרוב מתאים יותר לגינות קטנות יותר, משום שמיכל האיסוף המובנה בהם קטן יותר, מתוקף גודלו של הכלי, אך יחד עם זאת, ישנם דגמים של מפוחי עלים משולבים, המגיעים עם שק איסוף גדול ואפשרות ריסוק עלים. מפוח/ שואב שכזה מעט זול יותר ודורש מקום אחסון מינימלי ואלה שני היתרונות הגדולים שלו מול שואבי העלים המאסיביים יותר. יחד עם זאת, כדאי מאוד לבחון את עניין הרעש ולבחור דגם שקט יחסית עד כמה שניתן.

דילוג לתוכן